فروشگاه شیماز

اتوکلاو

اتوکلاو یکی از پرکاربردترین و بی نظیرترین تجهیزات مورد استفاده در بسیاری از صنایع می باشد که می توان به کمک این دستگاه بسیاری از ابزار را با فشار و دمای بالایی استریل نمود.

این استریلاتور برای اولین بار توسط چارلز چمبرلین اختراع و در سال 1879 مورد استفاده قرار گرفت.

واژه اتوکلاو از دو کلمه اتو auto به معنای خودکار و clavis به معنای کلید تشکیل شده است و امروزه شما می توانید تنوع بسیار بالایی از این محصولات را در ویترین بسیاری از فروشگاه ها از جمله فروشگاه شیماز مشاهده کنید.

 

 

 

از مهمترین و اصلی ترین انواع اتوکلاو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– اتوکلاو پزشکی ( بخصوص دندانپزشکی )

– اتوکلاو آزمایشگاهی

– اتوکلاو بتن

– اتوکلاو خانگی

– اتوکلاو صنعتی

هر یک از انواع اتوکلاو کاربرد یکسانی را دارند و شما نیز می توانید با توجه به حوزه ای که نیازمند استفاده از این محصول هستید، یکی از بهترین و مناسب ترین آن را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

برای اخذ مشاوره لازم برای انتخاب بهترین برند و انواع اتوکلاو با همکاران ما در تماس باشید و از این طریق راهنمایی های مد نظرتان را نیز به دست آورید. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن دارید تا در مورد راهنمای خرید اینترنتی و قیمت اتوکلاو آزمایشگاهی توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

اتوکلاو پزشکی بیشترین استفاده را در دندانپزشکی دارد

 

اتوکلاو پزشکی

اتوکلاو پزشکی یکی از مدرن ترین و بهترین انواع اتوکلاو در بازار می باشد که از کیفیت و طراحی ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد. امروزه از اتوکلاو پزشکی برای استریل و ضدعفونی انواع تجهیزات و وسایل پزشکی به خصوص وسایل اتاق عمل استفاده می شود.

از زمان های بسیار دور پزشکان های زیادی برای اینکه بتواند تجهیزات مورد نیاز خود را مورد ضد عفونی قرار دهند، از مواد بسیار مختلفی استفاده می کردند؛ اما امروزه اتوکلاو پزشکی یکی از مناسب ترین و ایده آل ترین راه ها برای استریل و ضد عفونی کردن تمام ابزارهای موجود در اتاق عمل می باشد.

همچنین دندانپزشکان نیز نیازمندی بسیار بالایی را به این محصول دارند به طوری که امروزه بدون استفاده از اتوکلاو پزشکی، نمی توانند به بهترین شکل ممکن تجهیزات خود را مورد ضد عفونی قرار دهند.

اتوکلاو پزشکی به دلیل اینکه روی میز قرار میگیرد به اتوکلاو رومیزی معروف است و در حال حاضر یکی از پرفروش ترین و پرکاربردی ترین محصولات پزشکی می باشد که مورد توجه بسیاری از پزشکان و بیمارستان ها واقع شده است و شما می توانید نمونه های بسیار مختلفی از این دستگاه را در این وب سایت مورد مشاهده قرار دهید و با کیفیت ترین و مناسب ترین آن را نیز تهیه نمایید.

پر مصرف ترین نمونه اتوکلاو در تمامی آزمایشگاه ها

اتوکلاو آزمایشگاهی

اتوکلاو آزمایشگاهی یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع دستگاه استریل بخار است که امروزه در بسیاری از آزمایشگاه های مواد شیمیایی، بیوفارما، میکروبیولوژی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

آزمایشگاه ها و ابزارهای موجود در این مکان ها امروزه به کمک این دستگاه مورد استریل واقع شده و در نتیجه شما می توانید با تمیزترین و استریل ترین ابزارهای مورد نیاز خود در آزمایشگاه کار کنید. شما همچنین می توانید به کمک این دستگاه بی نظیر تمام فرایندهای مربوط به استریلیزاسیون را در انواع مایعات، جامدات و ضایعات انجام دهید و از این طریق ایمنی و تمیزی مورد نیاز را به وجود آورید.

اتوکلاو آزمایشگاهی نیز با توجه به نوع آزمایشگاهی که قرار است مورد استفاده واقع شود، از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. همچنین در نظر داشته باشید که امروزه سیاری از شرکت ها و برندها به دنبال طراحی و ساخت بهترین و بی نظیرترین انواع اتوکلاو آزمایشگاهی هستند تا بتوانند از این طریق رضایتمندی و توجه بسیاری از مشتریان خود را به دست آورند. شما می توانید هر یک از اتوکلاو های آزمایشگاهی موجود در وب سایت ما را مورد بررسی قرار دهید و از این طریق ایده آل ترین و مناسب ترین آن را برای خرید و استفاده انتخاب نمایید.

اتوکلاو بتن یا سیمان دارای فشار 22 بار میباشد

اتوکلاو بتن

اتوکلاو بتن برای ساخت و تولید بتن سبک aac از این دستگاه بی نظیر استفاده می شود. لازم است بدانید که بتنی که بدون اتوکلاو تهیه می شود هیچ تفاوتی را با بلوک های سفالی و سیمانی نخواهد داشت.

اتوکلاو بتنی در واقع تجهیزات استوانه ای شکل هستند که یک طرف آن بسته بوده و در سمت دیگر آن می توانید یک درب را مشاهده کنید که از این درب برای ورود و خروج بلوک بتنی استفاده می شود.

اتوکلاو بتنی می تواند بلوک های بتنی بسیار منحصر به فرد و خاص را برای شما به ارمغان آورد. اگر شما نیز به دنبال خرید یکی از مقاوم ترین و باکیفیت ترین انواع اتوکلاو بتنی هستید، می توانید با بررسی محصولات عرضه شده در وب سایت ما، یکی از مناسب ترین و بهترین آن را تهیه و خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه محصول اتوکلاو بتن مراجعه نمایید.

 

اتوکلاو خانگی بسیار کوچک و شبیه به زودپز میباشد

اتوکلاو خانگی

همچنین در نظر داشته باشید که امروزه برخی از افراد علاوه بر خرید و استفاده از بهترین انواع اتوکلاو آزمایشگاهی، به دنبال مدل دیگری از این دستگاه نیز هستند که بتوانند لوازم شخصی و خانگی خود را نیز مورد استریل قرار دهند.

استریلایزر یو وی که شامل لامپ uv  و قاب uv میباشد امروزه یکی از مدرن ترین و بهترین روش ها برای استریل نمودن لوازم شخصی و خانگی می باشد که با شیوع بیماری کرونا در کل جهان، اهمیت استفاده از اتوکلاو خانگی نیز بسیار افزایش یافته است به طوری که افراد بایستی مرتب لوازم شخصی و اطراف خود را مورد نظافت و استریل قرار داده تا بتوانند از شیوع و انتشار این ویروس خطرناک جلوگیری های لازم را انجام دهند.

شما می توانید به کمک اتوکلاو خانگی به استریل صد در صدی رسیده و بدون اینکه وسایل موجود در منزل تان آسیب ببینند، به نظافت و تمیزی مورد نظر خود دست پیدا کنید.

عملکرد اتوکلاو خانگی بسیار جالب بوده به طوری که می توانید با افزایش دما و میزان فشار کنترل شدن، وسایل خانگی مد نظرتان و همچنین لوازم شخصی را نیز به شکل کامل مورد ضد عفونی قرار دهد.

 

اتوکلاو صنعتی در سایز و حجم بالا ساخته میشود

اتوکلاو صنعتی

اتوکلاو صنعتی از دیگر بهترین و پرفروش ترین انواع اتوکلاو های موجود در بازار می باشد که در بسیاری از صنایع به خصوص صنعت غذا و دارو مورد از کاربرد بسیار گسترده و وسیعی برخوردار است.

لازم است بدانید که اتوکلاو صنعتی به شکل اتوماتیک کار کرده و می توانند با ایجاد بخار و دمای مورد نیاز، تجهیزات و لوازم مورد نظرتان را در صنایع مختلف مورد ضد عفونی قرار دهند. امروزه شما برندهای داخلی و خارجی بسیار زیادی را مربوط به اتوکلاو صنعتی در بازار می توانید مشاهده کنید که هر یک از آنها از ویژگی ها و مشخصات بسیار بی نظیری برخوردار هستند.

از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای مربوط به اتوکلاو صنعتی می توان به موردی از جمله زیر اشاره کرد:

– مناسب برای استفاده در استریل زباله های پزشکی

– استریل نمودن ظروف آزمایشگاه های صنعتی

– استریل کردن تجهیزات شیشه ای

– مناسب برای استفاده در محیط های کشت

حال شما هم می توانید با توجه به صنعتی که در آن مشغول به کار هستید، یکی از بهترین و بی نظیرترین انواع مدل های اتوکلاو صنعتی را تهیه کرده و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید.

اجزای اتوکلاو

اتوکلاو آزمایشگاهی همانطور که اشاره شد، یکی از بهترین و بی نظیرترین تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده در بسیاری از آزمایشگاه ها می باشد؛ اما سوال این است که اجزای تشکیل دهنده اتوکلاو آزمایشگاهی چیست؟

شما می توانید در مورد اجزای سازنده این دستگاه اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید تا بتوانید با آگاهی بیشتری اقدام به استفاده از این دستگاه نمایید.

از مهمترین و اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده اتوکلاو می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

– فشار سنج های انوکلاو

– دریچه ایمنی

– اتاقک استریلیزاسیون

– درب اتوکلاو

– دستگیره در

– مجراهای تخلیه

– دماسنج

– محافظ

فشار اتوکلاو

اتوکلاو آزمایشگاهی دارای یک سری از مهمترین انواع فشارسنج ها می باشد که عبارتند از:

– فشار سنج اتاقک: این قطعه می تواند فشار بخار موجود در اتاقک استریلیزاسیون را نمایش دهد.

– فشار سنج بیرونی: این قطعه می توانید فشار بخار داخل محافظ را به سمت بیرون انتقال دهد.

اتاقک استریلیزاسیون

اتاقک استریلیزاسیون به محفظه ای گفته می شود که شما می توانید ابزار و وسایل مورد نظر خود را در داخل آن قرار دهید و درب آن را محکم ببندید تا دستگاه مذکور بتواند نظافت و تمیزی مورد نظر را انجام دهد.

حجم و اندازه اتاقک استریلیزاسیون با توجه به مدل های مختلف این دستگاه بسیار متفاوت می باشد و شما می توانید مناسب ترین این تجهیزات را تهیه نمایید.

دما سنج

یکی از دیگر مهمترین و اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده اتوکلاو آزمایشگاهی را، دماسنج شکل داده است. این قطعه می تواند به بهترین شکل ممکن دمای داخل محفظه و اتاق استریلیزاسیون را به نمایش بگذارد. شما نیز می توانید به کمک این قطعه از دمای داخل دستگاه و محفظه، اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید. نقش دماسنج در اتوکلاو بسیار مهم و حساس می باشد.

درب اتوکلاو

درب اتوکلاو به قطعه ای گفته می شود که اتاقک استریلیزاسیون را از دیگر قسمت های این دستگاه جدا کرده و اجازه می دهد تا اتاقک به بهترین شکل ممکن کارایی خود را انجام دهد.

درب اتوکلاو یکی از ابزارهای ایمنی به شمار می آید که می توانید به شکل دستی و مکانیکی آن را باز و بسته نمایید.

قیمت انواع اتوکلاو آزمایشگاهی

یکی از مهمترین و اصلی ترین نگرانی های بسیاری از خریداران اتوکلاو آزمایشگاهی را قیمت این تجهیزات شکل داده است.

شما می توانید از همین وب سایت ما اطلاعاتی را در خصوص قیمت هر یک از انواع اتوکلاو به دست آورده و با توجه به بودجه ی در اختیار خود، مناسب ترین و بهترین این محصولات را در فروشگاه آنلاین شیماز تهیه و خریداری نمایید.

همچنین می توانید قیمت های عرضه شده برای اتوکلاو آزمایشگاهی در وب سایت ما را با دیگر وب سایت های دیگر مورد بررسی قرار دهید و از این طریق به ارزان تر بودن محصولات ما نیز پی ببرید. برای شما آگاهی بیشتر از قیمت و نحوه ثبت سفارش مورد نظرتان نیز می توانید با همکاران ما از همین وب سایت در ارتباط باشید.

 

خرید اتوکلاو آزمایشگاهی

اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از بهترین مدل اتوکلاو آزمایشگاهی را دارید، می توانید این فرصت را از دست ندهید و از همین وب سایت پیش روی خود اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید. البته توصیه می شود که قبل از خرید و ثبت سفارش مورد نظر خود در خصوص اتوکلاو آزمایشگاهی، در مورد ویژگی های آن اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. شما می توانید با خرید یکی از بهترین انواع اتوکلاو، نظافت و تمیزی مورد نیاز خود را در محیط کاری و زندگی خود به وجود آورید.

 

شماره تماس جهت مشاوره
02166084828

خروج از نسخه موبایل