قوانین و شرایط فروش

قوانین وشرایط فروش

• محل تحویل کالا انبار این شرکت و هزینه حمل کالا از انبار این شرکت تا محل مورد نظر بر عهده خریدار می باشد.

• ارسال کالا از انبار شیماز به باربری و اتوبوسرانی و … در همان روز خرید برای شهرستان انجام میشود و بارنامه توسط واحد مربوطه به خریدار ارائه میشود.ولی دیرکرد تحویل جنس در شهرستان به عهده شیماز نبوده و مراحل پیگیری به عهده مشتری میباشد.

• بیمه کردن اجناس و دستگاه ها اجباری نیست ولی پیشنهاد می کنیم حتما آن را بیمه حوادث و شکستگی بکنید.( در سایت گزینه بیمه وجود دارد و فقط باید تیک آن زده شود. ) در صورت بروز خسارت در حمل و نقل و عدم انجام بیمه توسط خریدار ، شیماز هیچ تعهدی در مورد جنس آسیب دیده ندارد. ( در بسته بندی نهایت دقت انجام می شود ولی حوادث احتمالی وجود خواهد داشت. )

• در صورتیکه باری که بیمه نشده است در هنگام حمل و نقل آسیب ببیند یا مفقود یا شکسته شود ، با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا تمهیدات لازم به شما ارائه شود.

• بار بیمه شده در هر شرایطی به عهده شیماز خواهد بود و شکستگی و مفقودی به عهده شیماز است و تمامی خسارات تا مدت کمتر از یک ماه بعد از خرید ، به خریدار پرداخت می شود.

• مواردی که کتبا در شرح کالا ذکر شده است قابل اجرا می باشد و صحبت های شفاهی قابل استناد نمی باشد.

• درصورتیکه اجناس با هماهنگی قبلی ، ارسال و گیرنده به هردلیلی در محل حضور نداشته باشد ، تمامی هزینه های رفت و برگشت و ارسال مجدد کالا به عهده شخص گیرنده می باشد.

• درصورت درخواست نصب و راه اندازی دستگاه ها هزینه آن به صورت جداگانه محاسبه می شود.

• دستگاه های نو دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و 7 روز مهلت تست می باشد.درصورتیکه قبل از اتمام 7 روز ، دستگاه دچار مشکل فنی شود و ایراد فنی توسط واحد فنی این مجموعه تأیید گردد دستگاه تعویض می شود.

• اطلاعات دستگاه ها به تفکیک در سایت shimaz.ir موجود می باشد و خریدار میتواند قبل از خرید محصول مورد نظر تمامی اطلاعات محصول از جمله عکس ، فیلم آموزشی ، اطلاعات فنی و دستور کار را مشاهده کرده سپس اقدام به خرید نماید . درصورتی که بعد از خرید ، مشتری اعلام کند ابعاد ، رنگ ، سیستم کنترل و … آنچه که مدنظر او بوده نیست ، تمامی هزینه های مرجوعی و بسته بندی به عهده شخص خریدار می باشد.

• تعویضی و مرجوعی دستگاه ها تا 7روز با کسر هزینه لفاف و بسته بندی و بعد از آن باکسر 25% ارزش کالا قابل قبول می باشد. (طبق شرایط تعریف شده جهت مرجوع و تعویض )

• محل تحویل کالا انبار این شرکت می باشد،درصورت درخواست خریدار جهت ارسال با تیپاکس ، پست ، باربری ، اتوبوس رانی و … به شهرستان ، شکستگی و روندگی به عهده شخص خریدار می باشد و شیماز هزینه ای بابت خرابی جنس هنگام انتقال از طرق فوق متقبل نمی شود.

• دستگاه ها دارای شماره سریال مجزا بوده که 2روز پس از خرید ، توسط پرسنل این مجموعه وارد سایت شیماز شده و مشتریان می توانند با سرچ کردن شماره سریال داخل سایت shimaz.ir اطلاعات مربوط به گارانتی و دستگاه خود را پیگیری کنند.

• درصورتیکه دستگاه سفارش داده شده توسط خریدار ، آماده بوده و خریدار اقدام به تحویل آن نکند ، تا یک هفته انبارداری به صورت رایگان انجام می شود و پس از آن به ازای هر روز مبلغ 500/000 ریال به عنوان هزینه انبارداری بایستی به این مجموعه توسط شخص خریدار پرداخت گردد.

• خریدار موظف است در خصوص ساخت دستگاه های سفارشی،درخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهد که هیچگونه شک و شبهه ای درخصوص اطلاعات دستگاه باقی نماند ، درغیر اینصورت هیچگونه صحبت شفاهی قابل استناد نیست.

• در صورت سفارشی بودن دستگاه ، هیچ گونه تعویضی و مرجوعی پذیرفته نمیشود.

• دستگاه سفارشی یک هفته مهلت تست دارد و خریدار باید در این مدت زمان تمامی تست های فنی خود را بر روی دستگاه انجام دهد و اگر موردی مشاهده نمود آن را به صورت کتبی به بخش خدمات پس از فروش شیماز اطلاع دهد و شیماز متعهد است ایرادات فنی را در اسرع وقت برطرف نماید. بدیهی است مواردی که خارج از درخواست کتبی خریدار است ، در صورت امکان تغییر و ساخت ، با دریافت هزینه انجام میشود.

• دستگاه سفارشی دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است و خریدار باید در زمان گارانتی مشکلات فنی پیش آمده را به بخش خدمات شیماز به صورت کتبی اطلاع دهد و از انجام تعمیرات و تغییرات شخصی خودداری نماید.در صورت انجام تعمیرات توسط خریدار بدون اطلاع به بخش خدمات شیماز، دستگاه شامل گارانتی نخواهد شد و شیماز هیچ گونه تعهدی نسبت به مشکلات پیش آمده نخواهد داشت.

• دستگاه سفارشی بر اساس درخواست مشتری ساخته میشود و از آنجایی که امکان تست طولانی مدت و یا تجربه قبلی وجود ندارد ،  در صورتیکه حتی پس از گذشت یکسال دوره گارانتی موردی مشاهده شد که در درخواست کتبی مشتری بوده است و مشکل فنی ایجاد شده و شیماز  این مورد را در نظر نگرفته است، شیماز متهعد میشود بدون دریافت هزینه ایراد پیش آمده را برطرف کند.

• درصورتیکه دستگاه قبل از اتمام گارانتی یکساله نیاز به تعویض یا تعمیر قطعه داشته باشد ، هزینه ایاب و ذهاب دستگاه به عهده شخص خریدار می باشد و این هزینه شامل گارانتی نمی باشد.

• درصورتیکه گارانتی دستگاه به اتمام رسیده باشد و نیاز به تعویض یا تعمیر قطعه داشته باشد ، فقط هزینه قطعه دریافت می گردد و مجدداً هزینه ایاب و ذهاب به عهده شخص خریدار می باشد.

• درصورتیکه گارانتی دستگاه خریداری شده به اتمام رسیده باشد و نیاز به تعویض یا تعمیر قطعه داشته باشد ، این مجموعه موظف است در طول 10 سال خدمات پس از فروش ، بدون دریافت دستمزد و تنها با پرداخت هزینه قطعه مورد نظر ، در محل شرکت یا کارخانه شیماز به مشتریان گرامی خدمات رسانی نماید.

 • در صورتیکه خریدار ، درخواست ارسال کارشناس به محل (جهت تعمیرات ، گارانتی ، نصب ، راه اندازی و…) را داشته باشد هزینه آن جداگانه محاسبه می گردد.

 

شیماز ، کیفیت مناسب ، قیمت مناسب